Kralahn - Siem Reap

Krahlahn - Siem Reap 62 km

Daar was ie dan, de gevreesde hongerklop. Ondanks de gevulde kom noedelsoep bij vertrek was dat niet voldoende gebleken. Mijn tempo zakte zienderogen, er moest gegeten worden. Gelukkig hadden we bij vertrek 2 take away porties meegenomen. Man man wat was dat gemarineerde naar welriekende gember ruikende stoofvlees lekker. Zo zaten we daar onder de schaduw van een boom op onze comfortabele fietstassen. Een volgende aanval op de bloedsuikerspoegel werd afgeslagen door diverse fruitaankopen onderweg. De tweede lekkernij hebben we nog niet kunnen aanschouwen in de vakken van de supermarkt, evenals de naam van de lekkernij.

Ook het educatieve aspect tijdens de vakantie mag niet vergeten worden. Zodoende hebben we beeld en filmmateriaal geschoten van het rijst dorsen.

Ook zijn we nog op zoek gegaan naar de ruïnes van een hindoeïstische tempel, gelegen midden in een kunstmatig gevormd meer uit de 12e eeuw. Echt gevonden hebben we ze niet, er voer geen bootje naar toe.

Piet en Lies

Zo globetrotters, wat schrijven jullie weer leuk, we beleven het helemaal met jullie mee.
Hier komt de Kerst dichterbij, zal voor jullie vreemd zijn .
Kerstmis met tropische temperaturen. Minthe vertelde gisteren tegen ons dat Opa en Oma boerderij in Bangkok waren, grappig he? Ze heeft toch echt wel het idee dat jullie ver weg zijn.
Nu we gaan er hier wat van maken, t’Ga jullie goed.
Groetjes