Siem Reap - Beng Mealen - Koh Ker

Siem Reap - Beng Mealen - Koh Ker 50 km

Broodje gezond, maar dan op zijn Cambodjaans. Niet zoals bij ons, wat slabladeren, uienringen en plakken ei. Nee heerlijk verse baguette met diverse fijn gesneden koolsoorten en lekker gekruid. Daar tussendoor nog kleine stukjes kip. We aten dat bij de ingang van een uitgaande school. Nog kiekeboe gedaan met wat kleine kinderen.Het vernieuwen van mijn iPhone display gisteren was een fluitje van een cent. 300 m van het hotel verwijderd, de Blue Fone-shop, klaar terwijl u wacht. Het kopen van een nieuwe buitenland leverde meer problemen op. Om de 10 meter een winkel waar brommers worden verkocht, maar fietsenmakers ho maar." Toen we eindelijk een fietsenzaak gevonden hadden begon de verkoper allervriendelijkst te lachen met zo’n gezicht van; je ziet toch wel dat wij allemaal veel kleiner zijn en schudde vervolgens ontkennend met zijn hoofd. We hebben het toen maar gelaten bij een extra doosje bandenplakkers.

Antoinette

Wat een bijzondere kerst voor jullie. Ik geniet mee door middel van je verhalen en de foto's.

Gerda

Henri en Annelies, het is weer een genot om met jullie mee te mogen reizen.

Corrie lunenburg

Wat n beleving .Geweldig mooi .wat maken jullie mooie dingen mee.ik lees t met plezier.fije dragen nog.en n goed 2018 .