Stungtreng sangkum Kratie

Stung Treng - Sandan - Kratie 38 Km

Wat een heerlijke zaterdag. Zitten we aan de oever van de Mekong lekker te niksen. Zittend onder een parasol van bladerdak en langzaam slurpend aan onze handgemaakte ice-coffee.

Voorwaar een uitspatting: we nemen een tweede koffie. Verder, hulde aan die goeie ouwe Purol en ook een beetje de wind mee. Ging fantastisch. Even een dip. Maar een kakelverse ananas loste alles op. Zelfs nog even gestopt en een blik op de Mekong geworpen.

Totdat..... Stop, ik heb een lekke band. Nr 4, nu was Annelies aan de beurt. Het gevolg was wel dat we het laatste uur in het donker moesten fietsen. Gelukkig hadden ze in Kratie straatverlichting.

Johan

Hoi Annelies en Henry,
Eindelijk komt het ervan.Jullie post komt tot nu toe binnen op mijn SPAM.Waarom?Geen idee.Wij gaan jullie in de eerste plaats een goede jaarwissrling toewensen en alle goeds voor 2018.Zo te horen loopt het als vanouds daar in z.o.Azie.Op een binnenbandje na dan.Het is maar goed dat jullie de nodige gebarentaal hebben opgestoken buiten de meest gangbare Europese talen.Zo kom je nog eens ergens.Ik ga de verhalen nog eens nalezen en wens jullie een geweldig goede voortzetting van alweer een hele onderneming.Prachtig.
Oh ja,ik verzamel nog altijd munten!
Johan