http://annelies-en-henri-fietsen-in-cambodja.reismee.nl

Can Tho - Vinh Long

Can Tho - Vinh Long 61 km
Vanmorgen bij het vertrek de ultieme vorm van ritsen ervaren op een groot, loeidruk en gelijkwaardig kruispunt. Iedereen rijdt door, niemand stopt en toch loopt alles goed af. Na 9 km, via de 3 km lange dubbele Can Tho Bridge met een helling van 6%, verlieten we de stad. De route beschrijving had ons een mooie etappe beloofd. Nou dat klopte. Rijstvelden, palmbomen, idyllische stroompjes, stijle brughellingen en grafzerken wisselden elkaar continu af met de meest kleurrijke bloemen. Het middageten verliep net ff anders met de bediening dan je thuis gewend bent. Toen ik mijn rijstschotel en soep achter de kiezen had en ik een voldaan hé hé liet ontsnappen klopte de serveerster met haar beide handen, mij bemoedigend op mijn buik. Eerlijk is eerlijk hashtag metoo kwam geen moment in me op.
1740 km

Reacties

Reacties

Marijke

Hahaha!!

Antoinette

Grappig dat je geen me too gevoel kreeg

Jeanne

alweer zo'n leuke dag met grappige belevenissen!

wim spekken

blijkt ook uit zo'n gezond verslag, dat het kern niet direct zit in wat er gebeurt, maar hoe je het persoonlijk ervaart; dan blijkt dat een gezonde geest gewoon van een gezonde aanraking geniet, zonder verdere gedachte; begrijp me, met alle respect voor de mensen, die onheus en onfatsoenlijk betast werden of worden! ach, laat bij de oosterse oprechtheid en menselijkheid de westerse verdorvenheid maar ver achter je en blijf genieten van deze ontmoetingen en omgevingen, die je zo kleurrijk omschrijft

Henk Murraij

Lieve Annelies en Henri,
Super weer om jullie te volgen en wat een heerlijke schrijfstijl.
Een schitterende tocht met een en al avontuur.
Geniet saampjes. Ik geniet met jullie mee
Dikke knuffel
Henk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!