http://annelies-en-henri-fietsen-in-cambodja.reismee.nl

Laatste bericht

Laatste nieuwsbrief Bangkok Saigon

Lieve lezers van ons vakantie verslag, dit wordt de laatste ontboezeming en een korte. Het heeft Annelies en mij ontzettend veel voldoening gegeven onze dagelijkse belevenissen op digitaal papier te zetten. Ik wil alle leuke, lieve, betrokken lezers en reagerende mensen bedanken. Rest mij nog jullie te wijzen op een laatste video van 43 seconden. Deze heb ik gemaakt op mijn iPhone met de app “One Second a Day’’. Het het is een leuke caleidoscoop van elke vakantiedag.

Reacties

Reacties

Nelly Kreijveld-van Erp

Ik heb heel erg genoten van jullie reis door Cambodja. Het is best avontuurlijk want je moet iedere keer maar afwachten waar je kunt eten en of je fiets heel blijft. En dat allemaal in een land waarvan je nauwelijks( misschien Annelies wel) de taal spreekt. Bedankt hiervoor en het ja jullie goed.
Groeten, Nelly.

Nell Hendriks

Bedankt , dat ik heb mee kunnen reizen met jullie. Dank zij de prachtige verhalen en foto's.
Wen ze weer in Best en hopelijk volgen er nog veel andere fietstochten.
Groetjes Nell

Wilma.

Bedankt voor het mee reizen, en de mooie foto's. Annelies de groetjes en jij tot donderdag. ??????????????

wimspekken

het was een waar genoegen en een feest van schoonheid en ontmoetingen, dus aan jullie alle dank en een compliment voor zo'n fietstocht

Jeanne

Henri en Annelies, trots op jullie, avonturiers! Fijn dat jullie weer veilig zijn geland in ons koude (kikker)landje. Geniet maar heerlijk na van jullie zeer bijzondere "onderneming". Wie doet het je na?

Antoinette

Een goede terugreis en daarna nog nagenieten van deze fietstocht

ideke

Jammer dat het al weer voorbij is. Zeker voor jullie, maar ook voor mij. Vond het heel leuk om jullie zo te kunnen volgen. Was voor mij ook een beetje een vakantiegevoel en beleving van een mooi land.
Nu samen nagenieten. Lieve groeten.

Johan

Goed te lezen dat jullie beladen met verhalen gezond en wel zijn geland .Mooi, dat jullie plezier en rijke ervaringen zo mooi gedeeld werden.
Ik heb er in ieder geval vol van geñoten.Welkom thuis.

Jetty van Erve

Welkom thuis Annelies en Henri! Fijn, dat jullie zo'n mooie reis hebben kunnen maken. Door huiselijke omstandigheden heb ik niet alles kunnen volgen, maar ik ga er vanuit, dat jullie weer veel moois beleefd hebben. Geniet nog lang na van deze weer bijzondere trip!
Veel groeten,
Hub en Jetty

Klaus und Andrea

Schön, dass ihr gesund und munter wieder zu Hause angekommen seid! :-)
Respekt zu eurer tollen Tour!

Wir sind kurz vor Siem Reap, unsere letzte Etappe, bevor wir uns auch auf den Weg nach Hause machen müssen.

Sonnige Grüße
Klaus & Andrea
http://jokeair.com/donation/

riek kempers

Hallo Annelies en Henri
Ik kwam jullie reisverslag toevallig tegen! Wij gaan in november dezelfde route fietsen!
Leuk om te lezen! Hebben jullie nog tips voor ons?
groet Riek

Henri Berende

Beste Riek,

Ik heb geen gegevens van je. Ik kan dus niet mailen of bellen. Facebook heb ik sinds de laatste schandalen niet meer. Als je de mailinglijst invult dan kan ik je email adres zien.

Henri

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!