welkom

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

voor de mensen die zich afvragen, wat nemen ze alle maal mee? zie de fotografische weergave van mijn bagagelijst

Groetjes,

annelies en Henri

Wilma.

Heel leuk Henry.

Antoinette

Geweldig zo'n tocht! Een hele goede reis en natuurlijk veel plezier, ook van Han

José

Geweldig zeg! Een voorspoedige, prachtige reis toegewenst!

Thea

Nou dat is geen fietstochtje voor de deur

Hans Berende

Hopelijk hebben jullie beter weer dan wij hier. Marie-Louis en ik wensen jullie een veilige tocht en behouden thuiskomst.

Monique Slagers

Dat is een mooie reis.heel veel plezier.

Anja Eijsermans

Hallo Annelies en Henrie,
Een hele fijne reis en bedankt voor de kaart. Ook voor jullie fijne kerst en dat je gezond 2018 in mag fietsen.
Lieve groetjes,
Anja

Marc en Niels

Veel plezier tijdens deze mooie reis en dank voor de kerstwens!

Elise

Superstoer, zo'n fietstocht door de tropen!! Heel veel plezier! Mooie reis gewenst