http://annelies-en-henri-fietsen-in-cambodja.reismee.nl

Kabin Bury - Sa Kaeo

Kabin Bury - Sa Kaeo 57 km

In ons informatie boekje staat de volgende zin; de Thaise keuken is een zeer veelzijdige keuken. Alle gerechten hebben één overeenkomst en dat is dat ze pittig zijn. Nou dat heb ik geweten gisteren. Vanwege de taal barrière had ik een soep met garnalen en groente op de foto aangewezen. Ik heb de garnalen er uit gevist en de rest laten staan en vervolgens mijn lippen gebet met cola. Mijn eetlust was meteen over. Het tweede gerecht heb ik in laten pakken en meegenomen.
Vandaag in ons openluchtrestaurant hebben we alles goed geverifieerd.

Verder maar weer en nog even een tempel bekeken.

Zo’n 5 km voor het einde van de rit had ik het idee dat het wegdek een beetje ruwer werd, dus niet. LEK!!!
Tassen er af, fiets op z’n kop en plakken maar. Voor het eerst in 2,5 jaar met mijn nieuwe Koga. 500 meter voor het hotel afstappen en lopen. Gelukkig is het hier de gewoonte dat je je fiets meeneemt naar de hotelkamer. Dus, onder het zachtzoevend geluid van de airco; versnellingskabels rholofnaaf loskoppelen, achterwiel eruit en een tweede minuscule gaatje gevonden.


Reacties

Reacties

Adrie

na 2,5 jaar weer eens een lekke band, dan zal jouw vaardigheid als bandenplakker wel wat gesleten zijn. Toch gelukt, gelukkig. Wel goed blijven eten hè, ook als is het een beetje heet, de hongerklap komt ook in warme landen voor.

Nell Hendriks

Leuke verhalen. Het lijkt wel of ik achter op de fiets meelift, zo levendig is het beschreven. Prachtig

Piet en Francy

Knap dat jullie zo'n avontuur aandurven. Natuurlijk hebben jullie ervaring genoeg. Wens jullie veel succes en een reis zonder problemen en met veel mooie momenten.
Hier bereiden we ons na een drukke sinterklaas met de hele familie voor op de Kerst. Zoals meestal verwachten ze van een lid van een kookclub een apart diner. Gelukkig komt Miguel,partner van Ester helpen. Francy heeft in het Catharinaziekenhuis een geriatrisch onderzoek gehad naar Altzheimer. Het zit op de grens...net al wel of net nog niet. Wel zijn er tekenen dat het korte geheugen afneemt.De ouders van Francy hadden beiden hetrzelfde probleem.
Goede reis en behouden thuiskomst
Francy en Piet

Tim

Goed van jullie te horen. Veel plezier en mooie avonturen gewenst met en zonder pittig eten.

Trees brands

Ik heb mijn mail nu doorgegeven. Heb nog geen bericht gehad.groetjes en geniet ervan.

Tanja

Hoi Henri en Annelies,

Heerlijk jullie avonturen. Wij genieten er van en kijken uit naar jullie volgende verhaal.

Tanja

wim spekken

van mijn collega destijds, Indonesier van geboorte , kreeg ik eens een stukje peper te proberen, op mijn verzoek; ik wilde ook wel eens weten, wat nou echt heet was; maar voorkomend als hij was, had hij eerst een bekertje lauwe thee voor mij klaar gezet, daar was de overtollige hitte het beste mee af te blussen, zo zei hij mij; en wat was ik blij met die lauwe thee!! Dus ik ervaar bij jullie verhaal, opnieuw dat moment destijds;hopelijk blijven jullie nu weer een tijdje van banden plakken gevrijwaard, immers met een zwaar beladen fiets is dat ook niet echt een lolletje; veel plezier en bedankt voor jullie mooie verhaal!

Antoinette

In een paar dagen tijd een totaal andere wereld. Ik geniet vanuit een nat en koud Castricum van de verhalen, foto's en de video's. Fiets en geniet verder

Kors en Carla

Om te heet eten te voorkomen zeiden wij altijd: "maai pet".

Agnes Holl

Henri en Annelies ,wat heerlijk om met jullie mee te reizen, wat n avontuur zeg !
Ik blijf jullie lekker volgen, heb mn baan opgezegd dus alle tijd !

Groet uit Rooij

Anny

Wat een geweldige reis hebben jullie uitgezocht, petje af. Ik ga naar Marokko, dus zal het een aantal zonder jullie verhalen moeten doen.

José de Bresser

Wat leuk deze link. Jullie zweten van het fietsen wij nat van de zweet van de gym.
Annelies wat zal jij dikke been spieren krijgen van al dat fietsen daar zal onze gym leraar Frans jaloers op zijn.?
Nog veel plezier en goed uitkijken!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!