Angkor Wat

Ankor Wat - Angkor Thom 41 km V.v.Vandaag vanuit ons hotel een fietstocht gemaakt over het immens grote tempel complex van Angkor Wat. Vandaag geen smeuïge verhalen of ontroerende ontmoetingen. Daarvoor waren er teveel toeristen. Of het zou moeten zijn de vier Chinese bezoekers op een huurfiets die een immense belangstelling aan de dag legden voor onze Koga’s. Ze werden van alle kanten gefotografeerd en bekeken.
De eeuwenoude tempels verspreid liggend over een oppervlakte van tientallen vierkante kilometers maakten veel indruk.

Antoinette

Hallo reizigers
Net terug van het candle light shoppen hier in het dorp, geniet ik nu van de verslagen en de foto's. Geniet van een wel heel bijzondere kerst daar.

Trees

Jullie enerverende reis en wij op naar de oliebollen bij Monique.
Maar gisteren een geweldige bijeenkomst gehad in Veldhoven in de kerk(die niet meer gebruikt wordt als godshuis).optreden met Sol voor een bomvolle kerk.
Ook wat blazers van de harmonie en een groot koor uit Veldhoven.Natuurlijk tuba’s erbij Henri, wat klinkt dat geweldig in zo’n gebouw. Ons orkest ligt tot 4jan. stil, na een gezellige afsluiting afgelopen do. Jullie kids zullen jullie missen met de kerst.
Joost is met oma en het hele gezin naar Sri Lanka. Nu onderweg. Wij zijn naar Marieke en Bart. Annie is nu ook weg. Rustig in en om het huis!!!!!
Weer benieuwd naar jullie volgende verhaal, heel veel groetjes.

Marijke en Elly

Prachtig, Angkor Wat! En dat op jullie eigen fietsen! Jullie hebben vast genoten! Wij zijn vandaag op de fiets langs de prachtige tempels van Sukhothai gereden, ook mooi, maar niet zo indrukwekkend groot als Angkor Wat. Veel fietsplezier nog in Cambodja!
Leuke uitnodiging van jullie, wij verheugen ons nu al op een fietstocht naar Best!