Ko Ker - Prea Vihear

Koh Ker - Preah Vihear 60 km
We moeten er voor waken dat we geen blasé artiestengedrag gaan vertonen. Dus vandaag ook weer bij alle 587 enthousiaste hello’s goodbyes zwaaien en roepen we enthousiast terug. Verder maar weer langs de bananen bomen. Het leuke van deze reis is dat je ziet waar de werkende mens mee bezig is. Zoals vandaag op de steenhouwerij langs de kant van de weg. Toen ik vroeg of ik een foto mocht maken ging hij direct bereidwillig poseren. Het was vandaag best een pittige rit met zoals al 800 km gebruikelijk veel tegenwind, maar ook stijging onder invloed van de ons omringende heuvels. Wat voor Arbeid geldt is ook van toepassing op bruiloften: direct aan de grote weg en voor iedereen zichtbaar. Met uiteraard de nodige belangstelling van de bruiloftsgasten. Omdat het vandaag ook onze eigen 45-jarige huwelijksdag was beloonden wij ons zelf met een comfortabele kamer.

Trees

Nog proficiat met jullie trouwdag en dat in Cambodja. Dat is even iets ander kado als een bos bloemen en veel waardevoller. Wat een belevenis en ervaringen. Wij rusten wat eind van alle feestelijke dagen.
T e. W e i n i G. Gefietst, maar vanmorgen wel gewandeld. Was heel gezellig.
Tot het volgende bericht, wat zou ik jullie graag een stukje tegemoet rijden!!!!!!

Jeanne

hallo avonturiers! Wat zijn jullie weer sportief onderweg, chapeau.
Wij wensen jullie vele gezellige en veilige kilometers!
groetjes Jeanne - Uli

Wilma van Loosdregt.

Hoi Henry en Annelies,
Allereerst gefeliciteerd met jullie trouwdag en dat nog wel in Cambodja, dat kunnen er niet veel zeggen.
En dan met kerstmis die temperatuur dat klopt voor ons gevoel ook niet, maar wel lekker....
Geniet nog van jullie mooie reis en nog veel veilige fietsuren...
Groetjes, Wilma....

Harry

Blijven groeten, wie goed doet die goed ontmoet. Nog veel plezier.